Borredà: Recuperació de fonts, camins i molins 2016

NOTÍCIES DES DE BORREDÀ!
Tercera notícia

18,2 km fins arribar a Sant Jaume de Frontanyà, municipi més petit de Catalunya per gaudir de la Festa Major el dissabte a la nit. Tot i que estàvem cansats vam ballar al ritme de la música amb la gent del poble. Quan la festa es va acabar, vam haver de caminar un km més fins arribar al lloc on dormiríem, una casa de colònies anomenada Els Oms.
Els més valents van fer bivac tot i el fred que feia, però sota les estrelles. Al matí vam llevar-nos sabent que havíem de tornar, però el camí, aquest cop va ser més curt i ràpid. De cop ja veiem el cartell de Borredà i això volia dir que anàvem a dinar!!
La tarda va ser de relax, piscineta i dinàmica, després a sopar i per acabar a dormir!!.
I dilluns comencem un altre cop!

Segona notícia
Els primers dies de treball han estat cansats però alhora divertits. Tot I que  al mati se’ns fa difícil d’aixecar-nos a gairebé tots, sempre tenim moltes ganes de començar el dia. Esmorzem força i anem cap a la zona de treball. Tot i que el trajecte fins allà sigui una mica llarg se’ns fa ràpid. La sort és que treballem a l’ombra i en equip.

Hem tractat diferents temes  de la societat durant les activitats de la tarda i també hem anat a la piscina municipal del poble. Avui no sabem que ens espera, però us n’informarem aviat!!

Una abraçada de part dels treballadors!!

Primera notícia
Avui dia 18 hem començat amb la tasca tècnica. Els monis ens han dividit en 4 grups de 5 o 6 persones i cada dia un d'aquests grups s'encarrega de cuinar els àpats i els altres tres van al bosc a treballar.
Ahir pel matí vam fer una gimcana per Borredà per tal de conèixer millor el poble on viurem durant 15 dies i ja de pas coneixe'ns també entre nosaltres.
Per la tarda i aprofitant que feia molt bon temps, els monitors ens van portar al Gorg del Salt de Borredà on ens vam poder banyar i refrescar-nos una mica.
Ens ho estem passant molt bé!!

Borredà: Recuperació de fonts, camins i molins
Del 16 al 30 de juliol
Enguany serà la segona edició del camp de treball Borredà, recuperació de fonts, camins i molins. Aquest camp de treball es centra en la realització de tasques de recuperació de camins històrics  així com la restauració ambiental i neteja dels espais treballats, fent créixer el sentiment de  conservació i manteniment del medi ambient entre els joves, i millorant els espais naturals i patrimonials del municipi.
Al llarg del camp les participants gaudiran de l’ambient rural de Borredà, de la seva tranquilitat i realitzaran activitats de descoberta de l’entorn com una excursió a Sant Jaume de Frontanyà.